tisdag 22 mars 2011

Inget gratis

Jag var väldigt, väldigt sugen på en fet succé ikväll på Norra Brunn och det gick också helt okej, men det var en sån kväll där inget var gratis. Man fick jobba med alla känselspröt utfällda.
Jag var konferencier, som vanligt, och publiken var lite försiktig inledningsvis. Jag jobbade mig in i matchen med mycket publikprat och kunde lämna över till Marika med gott samvete.
Efter paus hade jag bättre flyt och när Rheborg gick på var det serverat och klart.
Publiken fick en riktigt bra helkväll med proffsig comedy. Jag har gjort starkare insatser på Brunnen men ger mig själv klart godkänt idag. Stabilt, sa Bull.
Kul att Lillasyster Johanna och Daniel var och kollade.
Och så måste jag nämna det trevliga eftersnacket i baren med försäkringsmäklarna, ifall ni nu läser det här.
Nya tag i morgon och då skall jag ha flyt hela vägen. Så det så.




Inga kommentarer: