torsdag 18 april 2013

Kära dagbok.

Influensan som tvingade mig att ställa in slog ut mig rejält. Så sjuk har jag inte varit sedan i ungdomen. Och det höll i sig med förkylning, trötthet och hosta i flera veckor.
Samtidigt var jag väldigt stressad och tappade all fart och energi. Det var väldigt jobbigt och obehagligt.
Nu har jag hämtat mig någorlunda, men stressen och en del av tröttheten finns kvar.
Men the show goes on, så jag har uppträtt och försöker komma ifatt med föreställningen i maj och min allmänna verksamhet i firman. Sakta men säkert...

Jag har varit på:

Hammerglass i Förslöv och träffat företagare från Bjäre. En liten intim tillställning i fikarummet.

Erikslund. Hotellet utanför Ängelholm med Khalid, Jörgen Sjöberg, Mats Andersson och Thomas Oredsson. En stark och stabil kväll och mitt set gick väldigt bra.

Gråmanstorps bygdegård utanför Klippan. Årsmöte och 80-100 pers kom och det blev galet, sjukt och fantastiskt bra, trots att jag var väldigt sjuk och febrig. Bygdegårdsgemenskap är the shit! Så fantastiskt trevligt.

Kävlinge med Femtio, frånskild och förvånad. Arja och jag gjorde en proffsig insats och hade med eget ljud, men tyvärr kom bara ett tjugotal. Synd om arrangören, men jag fick många svar och nu måste föreställningen möbleras om!

PRO i Råå som hade månadsmöte och jag fick omdömet "bästa underhållning vi haft". Hur mycket värmer inte det?

MACK i Malmö som är Sveriges bästa ståuppklubb! Vilket mottagande, vilken publik! Mitt set gick vansinnigt bra och jag ägde lokalen. Toppklass.

Egypten. Jag var och dök en vecka i Röda Havet. Förkylningen gav med sig under resan och jag hann med tretton dyk vilket var dubbelt så mycket som jag kalkylerat med. Vilket djurliv! Vilken service på en liveaboard. Och sol och värme...

Pappor i Örkelljunga som hade pappakväll. Mysig liten föreställning i strumplästen.

Och ikväll blir det Göteborg och i morgon Markaryd med Stående Ovationer...
Kämpar mot tröttheten...

Inga kommentarer: