fredag 12 februari 2010

Malmö och MACK

Jag var i Malmö igår för ännu ett trevligt Unionen-gig. Jag känner mig verkligen välkommen och bekväm med dem och igår var inget undantag. Fick inte riktigt samma hugg som de senaste gångerna men det blev ändå en klar fyra.
Efter föreställningen stack jag till MACK som hade säsongspremiär och firade att de funnits i 10 år. Lena Frisk hade skickat en hälsning (hon var och firmagigade i Stockholm) som jag spelade upp och sedan höll jag ett litet tal och tackade MACK för 10 finfina år. Det är en jäkligt bra klubb och Lena har lagt mer ett oerhört arbete genom åren.
Jag hann dessutom se Ludde Samuelsson göra ett starkt set, likaså Simon Svensson och Robin Paulsson och sedan avslutade Måns Möller med väldigt bra publikprat. Han är bäst på det. Klart bäst.

Idag har jag haft en lektion med treor på Olympiaskolan om att prata inför folk och Ludde var med som "sidekick". Det gick bra.
Nu en timmes vila inför ett helkvällsgig på ett bygge. Kan bli vad man kallar "en utmaning".

Inga kommentarer: