lördag 10 juli 2010

IFK Rössjöholm

Oaaaoooo.
Jag har sagt det förr och säger det igen, vill du ha kul som komiker är det byföreningar, bygdegårdar och små föreningar som gäller.
Jag blir så glad och tacksam över att få uppträda i såna sammanhang. Och ikväll var det en riktig höjdare!



Ett partytält på fotbollsplanen, mitt i lummiga Lärkeröd. En skön sommarkväll. Perfekta förutsättningar med bra ljud, bra stämning, jätteduktig trubadur, finfin och rolig presentation.
Och en suverän publik!


Jag hade hur kul som helst på scen och fick superrespons och en extremt kraftig slutapplåd. Shit, jag blev helt tagen.
Tack till hela festkommitén.

Gott att se att folk jobbar ideellt och att det kommer folk för att delta i deras arrangemang. Och inget förbrödrar väl som att slå en drill ihop...


Lärkevallen i Lärkeröd.
Fest i fotbollsklubben.

Inga kommentarer: