fredag 16 november 2012

Så jag minns det när jag blir pensionär...

Jag började blogga för att jag skulle kunna minnas alla föreställningar jag gjort, men den senaste tiden har Facebook blivit min kanal till mitt minne. Men sedan sist har jag:
-varit i Göteborg och opererat/behandlat/fixat mitt skadade knä
-haft kulturvecka med två gånger bio, teater, filosoficafe mm
-jobbat med julföreställningen med Thomas P
-skrivit tre riktigt bra sångtexter till ett företagsjubileum på Volvo
-uppträtt med Göran och Arja med sångerna, fast det gick "sådär". Vi fick inte fram dem så bra som de var, beroende på många små faktorer...
Men vi reparerade det med två grymma ståuppor och mina sista tio minuter var toppklass!
Allt detta på fina Eriksberg utanför Karlskrona.
-lunchuppträtt för personalen på Hospice i Helsingborg. Hur jäkla kul som helst! Och dessutom mitt gig nummer 1800!
-lunchuppträtt för personalen på Hospice i Ängelholm. Fantastiskt!
-och så har jag paddlat lite...
Ungefär så.

Inga kommentarer: