måndag 11 mars 2013

Liten summering av föreställningar på sistone...

Det får bli lite kortfattat:

SEB i Ängelholm invigde sina nya lokaler och jag stod på en hög scen och körde en bubblande och härlig föreställning för glada människor.

Marknadsföreningen hade mingelfrukost i Ängelholm och jag körde en sjuminutare i intensivt tempo och gjorde lite reklam för min kommande föreställning Femtio, frånskild och förvånad. Väldigt trevligt.

Det var FB mingellunch på Mollbergs och jag var föreläsare och körde mest mitt vanliga material, men i "föreläsningsformat". Det blev mycket lyckat.

Lärarförbundet i Helsingborg hade årsmöte och jag körde fyrtio minuter som satt som en smäck. Bra reklam inför min föreställning i maj. Perfekta förutsättningar och bästa publiken.

Jag var konferencier på Rubys i Göteborg och hade lite "stolpe ut" och fick inte upp nåt bra flyt. Tack gode gud för hög lägstanivå.

Jag var i Ljungsarp och det var så kul att det fick ett eget inlägg.

Och så uppträdde jag på ett bröllop.

Och så var jag på Norra Brunn tre kvällar och jag var konferencier och det är jag bra på. Fick mycket fint beröm från publiken.

Och på Internationella kvinnodagen hade ST-facket i Malmö standupkväll och jag körde 45 minuter som var hur jäkla roligt som helst. Jäklar vad bra arrangerat!



Så var det. Ungefär.

Inga kommentarer: