söndag 26 maj 2013

Olika men ändå lika...

Maj månad har bjudit på många olika jobberfarenheter. Senaste veckorna har jag bland annat:

- kört till Göteborg för att åka ut till Älvsborgs fästning och där uppträda för folk från elbranchen. Ekande tegelvalv och 95% karlar i publiken.


- varit moderator på ett seminarium om tillväxt i Landskrona och hållit i ett panelsamtal. Därefter kört standup på kvällen på samma scen.


- träffat företagare från Markaryd på finfina restaurangen Gräddhyllan och samtidigt hittat en härlig paddelsjö.
- uppträtt för Kommunalpensionärerna i ett ekande Folkets Hus


och för SPFs pensionärer utomhus på ett torg.


Pensionärer is da shit!


- skojat med Intresseföreningen (!) för bostadsrättsordf i Norra Skåne på en perfekt konferenssittning som avslutning på en tvådagarskonferens.

Olika förutsättningar och olika grupperingar men ändå samma mål: här skall det skrattas!
Och det märkligaste är: det funkar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Benjamin Briel Lee var hela tiden mycket professionell och höll mig medveten om allt som hände. Om jag hade några frågor var han alltid tillgänglig att svara på. Detta var mitt första hemköp, jag visste inte mycket om låneprocessen, han gjorde det väldigt enkelt att förstå de saker jag hade frågor om. Jag gillade verkligen att arbeta med honom. ”
Han är en låneansvarig som arbetar med en grupp investerare som är villiga att finansiera alla projekt eller låna dig alla belopp med mycket låga räntor. Kontakta Benjamin Briel Lee E-post: 247officedept@gmail.com Whats-appnummer: + 1-989 -394-3740.