tisdag 1 juni 2010

Utsikt på Vann

Vann Spa vid Lysekil ligger bedårande vackert.


(bilden tagen med mobilen....då fattar ni hur vackert det var i verkligheten)
För ovanlighetens skull bor jag över på hotellet, det blir lite för sen körning annars. Fast det är bara tre timmar från Helsingborg så egentigen skulle jag kunna... Men nu lyxar jag mig med en whisky på rummet istället.
Stället är helmysigt och fasen vet om jag inte till och med skulle kunna åka hit privat. Även om spa inte är min grej.
Föreställningen (typiskt firmagig) var lite försiktig och det berodde mer på miljön än på mig. De trettio i publiken satt nersjunkna i soffor och då blir det ingen studs. De skrattade men jag fick inget gratis.
Jag tycker att jag levererade bra och jag var snabb i repliken. Men det var helt klart lite... ja, försiktigt.
Nu sova och sedan tidigt upp för hemkörning.

För övrigt har jag nu bokat en resa till Malta i september. Skall vara bra dykning där. Stora förväntningar...

Inga kommentarer: