lördag 16 mars 2013

Inställt

Man ställer inte in. Jag ställer inte in. Inte en chans.
Fram tills idag.
Febern vinner, jag kan inte ta mig ner till Ystad och genomföra en föreställning. Försökte gå upp och testa att bli uppe, men det går inte.
Så jag ställer in och Göran får roa Ystadborna istället.
Svårt att beskriva vilket nederlag det är.
Över 1800 föreställningar.
En gång kom jag inte fram till Borås pga en storm.
En gång fastnade tåget i snön på väg till Eslöv.
En gång ställde jag in när min far dog.
Nu var det en jäkla influensa...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Trist Martin. Hade ju faktiskt tänkt överraska. Vem är galningen som applåderar så våldsamt där i hörnet?
Krya på dig. Hade själv feber i veckan.
Vet du ungefär hur dags Göran står upp?

Mvh
p e tell

Martin sa...

Sorry, mr Tell, men det gick bara inte och jag var tvungen att ta ett beslut...
Göran kör kl 20.
Ha det kul!