torsdag 25 april 2013

2 x Göteborg

På hotell Rubinen arrangerar Cicci Stenbord sedan åtta år standup under rubriken Ruby Standup. Alltid en känd huvudakt, en stark support och en konferencier.
Jag har varit där regelbundet genom åren och nu har jag varit där två gånger, med en veckas mellanrum, bägge gånger som konferencier.
Jag är stark som konferencier och får mycket fin feedback från publiken och lite extra kul är det när det är unga personer, som inte är "min" publik, som kommer fram och tycker att "du var bäst".
Det är alltid fantastiskt trevligt på Rubys, räkmackan innan show är världsklass, och publiken är intresserad. Kul också att träffa kollegor och prata standup. Soran, Dominic, David och Håkan har jag haft äran att jobba med.
Hoppas på fler Rubykvällar i höst!

Inga kommentarer: