onsdag 8 december 2010

Hela dagen gick...

...till att köra ner till Malmö för ett möte inför morgondagens gig på ett truckföretag och sedan köra in om Coop på Jägersro för att köpa sjukt gott bröd från Röstånga Mölla och äta lunch och sedan köra till Rya golfbana och sätta upp ljudanläggningen och upptäcka att jag tagit fel och tack gode Oden att jag var i god tid så jag hann köra hem och hämta rätt sladdar och ändå vara i tid till föreställningen och sedan köra en timmes standup för Parkinsonföreningen och det gick bra även om jag gick vilse i sångerna och det var lite försiktig publik och jag fick fint beröm efteråt och sedan körde jag hem och så hade den dagen gått och det är mörkt men jag skall nog försöka städa mitt nya förråd om min låsbricka kommit med posten till kontoret men först måste jag äta nåt...



Inga kommentarer: