söndag 23 januari 2011

Firad!

Oj, vad jag blev firad i lördags.
Först en runa i Helsingborgs Dagblad och sedan fest på kvällen. En riktigt, riktigt bra fest.
Vi var på Jacob Hansens hus och det var familj, släkt och vänner, helt enkelt trevliga människor som jag tycker om.
Och vilka fina tal de höll! Superfina tal med massor av värme. Tack till Tove, Åke, Johan W, Khalid, Mona och Johan T. Jag blev helt överväldigad.
Och Håkan och Tina som sjöng en jätterolig sång som Morsan skrivit. Och allsången med en kul text av bland andra Per och Göran. Tiden flög fram!
Tack till alla som kom och ville fira mig och tack till Rickard för musiken och jättetack till Siv och Pia för fantastisk service!
Fast jag fattar fortfarande inte att det är mig det handlar om. 50 år?



1 kommentar:

Caroline sa...

Oroa dig inte Martin, det var inte dig det handlade om! Men om det mot förmodan skulle vara det, så stort grattis i efterskott. Har sett fina festbilder på Facebook. Tycker det är OK att ni snor hem Frida för hennes fars 50-års fest, så länge det inte blir regelbundet.