fredag 29 augusti 2008

Just nu

Klockan är 21.50 och en speedad Håkan Brinck och Rockers Radio öser för fullt på en firmafest i Helsingborg. Jag har varit (är) konferencier och väntar på att ava dem och påa DJn.
Det är kräftskiva och jag har lett snapsvisor och lite tävlingar men faktiskt inte ståuppat alls.
Jag är sjukt trött.
Började dagen i morse kl 10 med att vara konferencier på Regionfastigheters kickoff. Ett ovanligt trevligt arrangemang där jag bland annat gjorde en Talkshow och intervjuade chefen. Vi hade ett bra, lättsamt, roligt och intressant samtal och jag tror att för en stund glömde vi båda bort att det satt 200 pers och lyssnade. Mycket givande. Min standup gick också mycket bra.
Extra kul att vi höll tidsschemat perfekt. 15.45 skulle bussar hämta dem och 15.45 gick de ut till bussarna. Proffs!
Körde direkt därifrån till denna firmafest.
Så nu har jag varit i full fart i 12 timmar och herrejeesus vad jag har ont i nacken. Man spänner sig en hel del när man är laddad och beredd hela tiden.
Snart hem och sova (om jag kan somna...).

Inga kommentarer: