lördag 9 augusti 2008

Stabilt

Det skall mycket till för att skaka mig nu. Gjorde två föreställningar ikväll och hade teknikstrul på bägge (trådlöst är skit, tacka vet jag sladd). Men jag tog in det och det blev extra krydda och mycket "här och nu".
Byfesten i Väsby utanför Höganäs blev en riktig höjdare. Körde en hel timme för en mer än entusiastisk publik i ett partytält. Gott när folk ordnar riktiga familjefester med bra stämning utan fylle. Hade hur kul som helst och kunde hållit på hela natten, men var tvungen att susa iväg till nästa gig.
Körde direkt till ett nytt partytält, nu på trevliga nygifta paret Catta o Axels bröllopsfest. Återigen bra stämning och jag hade hejdundrande kul. Mysig fest.
Jag känner verkligen att jag har koll på läget och att jag kan ta in allt som händer och häckla och kommentera fritt och det blir väldigt bra. Det är helt enkelt stabilt.

Inga kommentarer: