söndag 22 augusti 2010

Såja!

HSB på Domaregatan på Elineberg hade fest igår. Partytält, grillegris och musikduo på standardvis. Och så jag. På standardvis.
Det var en riktigt mysig fest, bra stämning och rejält hög medelålder.
Jag fick koppla in mig på Görans Mix PA så jag behövde inte asa in min egen anläggning. Tack för det. Visserligen hade jag publiken till höger och vänster om mig, men det kändes hanterbart om jag ställde mig på gräset framför scenen.
Jag skulle köra till kaffet, men det strulade lite med serveringen så jag körde i pausen som uppstod. Min föreställning blev lite av en Best Of med några riktigt gamla grejor i början. Jag fick väldigt bra respons och de var skrattsugna och lyssnande.
Efteråt fick jag en väldigt lång och stark applåd, så det blev ett extranummer också. Man tackar!
Ett klassiskt Martin-gig där jag utnyttjade mina specialare igenkänning, publikkontakt och energi, fullt ut.
Slipstenen är dragen.


Inga kommentarer: