torsdag 5 juni 2008

Ge dem ett lillfinger...

Det var en märklig och inspirerande kväll på Norra Brunn igår. David Badna och Henrik Schyffgren var sköna backstage och vi pratade lite om att ingen vet vem jag är och jag berättade för dem bl.a. om att det varit stora annonser i HD där jag kallades Martin Nilsson. Såklart hann Schyffberg med att presentera mig som Martin Nilsson från scen och Balma tackade Martin Persson. Väldigt kul faktiskt.
Idag bloggar David om att Martin Nilsson var i högform...
För övrigt var det en spännande kväll med extremt mycket "här och nu". Schyffling trasslade in sig i ett låångt resonemang om Christer Sjögrens kopulerande, och kanske att han drog det lite (nej mycket) för långt, men det var ju samtidigt det som var bra, och Banja improviserade mycket och jag pratade som vanligt mycket med publiken.
Jag var för övrigt väldigt lugn på scenen, ovanligt lågmäld. Ovanligt på Norra brunn.
I förrgår var det också kul. Då var jag däremot högenergisk och körde på som fasen. Betnér, Soneby och Babben körde och det är en laguppställning som heter duga.
Tack till Peppe och alla andra på Norra Brunn för denna säsongen, det har varit jäkligt kul. jag känner mig mer och mer hemma på NB och det är skön stämning. Vi ses i höst och ha en skön sommar!
Den 16 augusti kör jag förresten på festivalen på Norra brunn.

Inga kommentarer: