onsdag 18 juni 2008

Sommarstandup

Jag är mycket "ledig" i sommar, dvs jag har inte så många gig och försöker bara ta offentliga jobb och inga företagsjobb eller fester. Men så skall jag såklart ha kurs i Svalöv och boka komiker till HECK och så blev det ändå ett par bröllop och nån fest om jag inte kunde säga nej till och...
Men denna och nästa vecka är jag helledig.

I Helsingborg blir det mycket standup i sommar, och om du vill se mig så uppträder jag de dagar som står med fetstil:

2 juli HECK på verandan på The Tivoli med Thomas Oredsson och Göran Ebenhart med flera

9 juli HECK på verandan på The Tivoli med Martin Svensson, Lars Magnusson, Teresa Tönisberg med flera

16 juli HECK på verandan på The Tivoli med Khalid Geire och Martin Krantz med flera

16 juli Pålsjö Krog, Standupfestival med Måns Möller, Özz Nujen, Lasse Karlsson, David Batra, Hasse Brontén och Martin Svensson

19 juli Linneaträdgården i Maria Park, standup med Martin Svensson

23 juli HECK på verandan på The Tivoli med Yvonne Skattberg och Elin Nordén med flera

24 juli Helsingborgsfestivalen, Stadsparken, HECKs medlemmar står upp

26 juli Helsingborgsfestivalen, Stadsparken, standup med Henrik Elmér, Jesper Rönndahl, Fritte Fritzson, Cecilia von Strokirch, Erica Sjöwall och Martin Svensson

30 juli HECK på verandan på The Tivoli med Lena Frisk och Marcus Johansson med flera

6 augusti HECK på verandan på The Tivoli med Thomas Oredsson och tio komiker från Fridhems Workshop

13 augusti HECK på verandan på The Tivoli med Kringlan Svensson, Lars Magnusson och Martin Svensson med flera

Dessutom kan man se mig på Ribban i Malmö den 8 juli och på Nöjesgrytan i Helsingborg den 22 juli och på Allsång på Spången i Ljungbyhed den 28 juli.

God sommar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det måste vara skönt att vara ledig.... bara 10 gig..

Mr L