tisdag 10 juni 2008

Rådhuset

Det har varit en hektisk helg. När alla andra legat på stranden och stekt sig har jag städat en lägenhet och flyttat och varit på IKEA. Men nu är allt på plats.
Och igår var jag på Rådhuset och uppträdde för skolläkare och skolsköterskor. Det gick bra och det var rätt så många som jag träffat på tidigare i alla möjliga sammanhang. Extra trevligt att personalen på Rådhuset är så snälla och samarbetsvilliga.
Efteråt stack jag till Jockes kolonistuga där det var pokerafton. Jag spelar inte själv, men whisky kan man alltid dricka. Vilken sommaridyll med en ljum kväll i ett koloniområde och goa människor...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej...det var ett tag sen,fick bara för mej att jag skulle kolla din sida.Vi pratade om dej i går...Vi i MADAROARNA alltså, vi repade ute hos Balkhag i Domsten och satt ute i solskenet och spånade texter till ett spex. Vi har fått många förfrågningar och du hade pratat gott om oss!!!! Vi tackar ,vi tackar!Det lät "GÖTT" att sitta och njuta i en kolonistuga, det är du väl värd.Ha det gott! Sita

Martin Svensson sa...

Tack Sita.
Ni får ha en skön sommar och så ses vi på tiljorna framöver.