torsdag 15 april 2010

Stockholm dag 3

Mjölkseminariet idag var en höjdare. Det var tredje och avslutande gången och det är en fröjd att vara med och inte minst att känna publikens tacksamhet och läsa utvärderingarna. Gott.
Jag hann åka ut om Hägersten och äta med Johan och Karin och sedan var det iväg mot Norra Brunn.
Kvällen inleddes med teknikstrul. Mikrofonen fungerade inte och vi blev rejält försenade. Jag körde på i tempo furioso och mitt konfande var toppklass. Det var inte helt lätt men jag hade järnkoll på publiken och de litade på mig. Proffsigt.
M Lagos levererade stabilt och Appelqvist avslutade med ett set som slutade med att han jobbade sig neråt till total tystnad och sedan gick han av.
Eftersnacket med Kristoffer var gott. Trevlig, klok och intressant påg.
I morgon har jag helledigt på dagen så då blir det nog museum och sedan leta efter en present. Till vem? Den som får den får se.



Inga kommentarer: