tisdag 23 mars 2010

Förberedelser...

Det är mycket förberedelser nu:
-Jag skall börja boka sommarstandupen på The Tivoli (möte med The Tivoli i morgon).
-Jag skall boka standupen på Helsingborgsfestivalen 31 juli. Har en favoritkomiker på kroken försöker veva in och håva upp så snart som möjligt.
-Jag skall boka en rooke per kväll till Landskronakarnevalen. Snart klart.
-Jag filar på sjukvårdsmaterial inför prisutdelningen Glasäpplet på torsdag.
-Jag skall göra ett urval av vilka som skall gå steg 2 på Fridhem i sommar. Fick anmälningarna idag och helt vill jag att alla skall kunna gå men det är 22 sökande till 12 platser så jag skall göra tio personer besvikna. Usch, vilken ångest.
-Jag skall få ihop ett bra 30-minuters-set om miljö tills på lördag (Earth Hour i Höganäs).

I morgon är det standup-gala på The Tivoli. Nio duktiga komiker kommer hit och det kan bli hur kul som helst. Om det kommer en publik...
På torsdag har jag ett spännande uppdrag som komisk sidekick vid en prisutdelning hela eftermiddagen, på fredag blir det Skällinge med Fritte, Khalid, Erika och Celin och på lördag är det Höganäs bibliotek kl 12 och sedan en fotbollsföreningsfest på kvällen som gäller.

Och ukulelelåten sitter nu!

Inga kommentarer: