tisdag 16 mars 2010

Om utveckling

Jag träffade Lena Frisk igår och vi pratade länge om var man befinner sig i karriären, hur man vill utvecklas och hur man skall nå dit. Vi pratade också mycket om hur man skall acceptera sina begränsningar och hitta sin plats och odla det man är bra på.
Jag har funderat en tid på att skaffa en coach eller mentor. Just nu lutar det åt coach, men jag vet inte riktigt hur jag skall hitta rätt.
Jag är väldigt medveten om min position just nu, vem jag är i standupvärlden och vilken plats jag har. Frågan är om jag är nöjd med den positionen.
Såklart vill jag utvecklas, men vad är nästa steg?
Många funderingar just nu.
Hur gör man karriär? Vad är en karriär?

Idag är det kontorsdag. Måste kolla igenom lite videoklipp och se om jag kan lägga ut nåt på hemsidan.

Inga kommentarer: