onsdag 24 mars 2010

Lång dag och lång kväll

Morgonmöte med The Tivoli, prata i närradion med Frank Andersson (trevligt värre), sånglektion och kontorsjobb. Så såg dagen ut, på dagen.

Och så The Tivoli med Gala och nio komiker på kvällen.
Komikerna kom från när och fjärran och faktiskt kom det en publik också. Härligt!
Jag hade kanske tagit i lite för mycket när jag bokade komiker, men det blir så ibland när man vill mycket, så det blev en lite för lång kväll där andra aktens komiker fick kämpa.
Jocke hade fixat till soffmys på scenen och jag fick en ide om att sitta i soffan hela första akten. Inget bra drag, det blev bara konstigt. Sedan bytte jag till smoking i andra akten och det blev också konstigt. Och så fick jag inget bra hugg och så blev det konstigt också.
Allt blev lite konstigt.
Men efteråt var alla nöjda och publiken verkade glad och personalen var nöjda med kvällen.
Men jag tyckte att min insats blev lite... konstig.
Konstig, sa Bull.

Ett stort tack till alla komiker som rest långt, tagit sig tid och som kämpade för laget.
Jag pallar inte att skriva alla namn. Ni vet vilka ni är. Och var ni bor.



Inga kommentarer: