måndag 7 juni 2010

Yes! Yes! Yes!

Yes! Sista föreställningen innan semestern blev riktigt bra.
Jag körde upp till finfina Ekebacken i Markaryd och där hann jag träffa Göran och vi fick dessutom testat Ekebackens nya café. Riktigt trevligt.
Nere i Ekebackens pub riggade Göran och jag upp mitt ljud och det blev riktigt mysigt och bra förutsättningar för standup. Publiken var chefer från Örkelljungas kommun och temat var jämnställdhet. Lite roligt att det var tretton kvinnor och en man. Ojämnställt...
Mitt dilemma var att fem av dem sett mig för drygt ett år sedan när jag gjorde flera föreställningar för Örkelljunga kommuns socialförvaltning, så jag ville helst inte köra nåt som de kände igen. Lösningen blev: köra mitt senaste och dessutom lite riktigt gammalt som jag inte kört på flera år. Det blev superkul, speciellt att köra det gamla. Det är bra skit. En del borde jag ta upp igen...
Körde exakt 60 minuter varav fyra minuter var med för ett år sedan. Så nöjd jag var efteråt!
Fick även till en liten eftersittning hemma hos Ebenharts innan Skodan styrde kosan hemåt.
Nu: semester!
Ja, efter dagens kontorsdag...




Inga kommentarer: