onsdag 15 juni 2011

Moderator

Idag var jag moderator på en konferens där man redovisade ett EU-projekt som heter HISO Jobb. Konferensen var på Marina Plaza och varade hela förmiddagen och min uppgift var att presentera föredragshållare, hålla i en paneldiskussion, lätta upp stämningen, summera hela förmiddagen och avsluta med standup. Vi skulle vara klara 12.30 och 12.30 var vi klara.
Det blev en bra konferens och jag är mycket nöjd med min insats. Jag var påläst, hade koll, ställde bra frågor och fick till en riktigt, riktigt bra sammanfattning. Min avslutande ståuppa var toppklass. Jag får fem EU-stjärnor av fem möjliga.
Lite extra kul att hela förmiddagen präglades av värme och medmänsklighet och några av deltagarna i projektet, som vänder sig till långtidsarbetslösa, fick finfin uppmärksamhet.
Bra jobb. Bra jobbat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns fler EU-stjärnor än så Martin och din insats är värd samtliga!
/Jonas Elfving