lördag 4 juni 2011

Sanden blev till guld

Det började inte bra på beachhandbollens After Beach ikväll. Partytält på stranden, sand och stora problem med hur vi skulle lägga upp det, var vi skulle stå , buffén, ljudet osv. Efter lång fördröjning körde vi igång och det var ingen lek. Svårjobbat, fel publik, barn i lokalen, uppförsbacke på alla plan.
Men jag jobbade på som konferencier och fick igång det men sen hade Lars T det tufft men kämpade på. Jag tog oss in i matchen igen och sedan gjorde Elin ett lysande set med bra publikarbete. Jag drog upp det ytterligare och sedan fick Mats A ett riktigt surfset där allt funkade och han kunde ha gjort ett extranummer men istället tog jag över och sydde ihop kvällen med ett stabilt och bra set.
Allt som allt en riktigt bra show.
Jag fick finfin feedback efteråt och det är inte dåligt när fyra vackra kvinnor cyklar förbi en och tackar för att jag är en "så underbar komiker". Shit.



Inga kommentarer: