tisdag 17 januari 2012

Läget?

1 umgås och övningskör mycket med yngsta dottern. Snart, mycket snart, uppkörning. Hon kör bra. Det blir ett körkort.
2 har börjat jobba, men inte med full fart. Fixat med bokningar och planerat våren. Lite kontorsjobb. Typ.
3 har börjat jobba med Göran. Två träffar nu. Det funkar väldigt bra. Skrivit material och spånat på gemensamma projekt. Känns riktigt positivt.
4 varit kulturell och sett konstutställning på Louisiana, cabaret på Dunkers, bio på Röda Kvarn (måste nån gång skriva och berätta om de intensiva åren 1986-1988 då jag nästan bodde på Röda Kvarn dygnet om) och varit på konsert på The Tivoli.
5 tränat. Jäklar vad jag tränar! Jag har inte varit i så här bra form sedan...sedan...1984. Verkligen. Jag känner mig stark och jag längtar verkligen till afropasset och boxpassen.
6 fått några nya och bra vänner. Det är superhärligt!
7 längtar till våren. Skall paddla och dyka. Åka till äldsta dottern i Paris. Leva.
8 åker snart till Egypten och tokdyker. Håller på med min utrustning som bara krånglar och strular.
9 ser fram emot flera spännande jobb i denna veckan och inte minst lite senare i vår. Gör mitt livs första föreställning på engelska i övermorgon!
10 jobbar hårt med att bli en bättre och öppnare människa. Det går riktigt bra!



Inga kommentarer: