torsdag 19 januari 2012

Yes, yes and yes!

Idag förlorade jag oskulden. Eller jag uppträdde på engelska för allra första gången. Det kanske inte är samma sak. Men ändå.
Jag var faktiskt lite orolig för hur det skulle kännas att köra på engelska och hur fri och spontan skulle jag kunna vara? Det visade sig att jag hade riktigt bra koll. Såklart stakade jag mig lite och vissa poänger dog eftersom jag inte var klockren i mina referenser och ordval, men å andra sidan så kändes materialet fräscht och jag var riktigt snabb emellanåt.
Jag körde 40 minuter!!!
Lite märkligt att man ville ha underhållningen på engelska för utav 60 personer var det två som inte pratade svenska. Men jag körde på och de skrattade och jag hade kul och jag ger mig själv högt betyg. Lokalen var jättesvår, men de hade gjort det absolut bästa av situationen och tekniken och scenen var toppklass. Proffsigt gig.
Vilka det var? IKEA, såklart.

Inga kommentarer: