tisdag 4 september 2012

Hovdala Slott

Göran och jag körde direkt från Lunds Humorfestival till Hovdala utanför Hässleholm. Ett fantastiskt härligt ställe och ett finfint arrangemang.


Backstagen var superfin och mysig, vi fick jättegod mat (gryta med ingefära) och det var en perfekt scen med ca 250 pers i biosittning. Ganska hög medelålder, dvs "min" publik. Och det gick också fantastiskt bra. Fem av fem möjliga. Jag var sprudlande och hade tokroligt själv. Fantastiskt.

Och så skrev Norra Skåne en recension (klicka). Kul att de gillade mitt inslag.

 Extra kul att jobba med Thomas. Jag beundrar honom oerhört och har honom att tacka för så fantastiskt mycket. Han är ett fenomen. Hans standup är bäst och som person är han oerhört generös och juste. Och så har han fyllt 50 och Göran, Lars och jag passade på att gratta honom.

Inga kommentarer: