fredag 19 oktober 2012

Ett bra gig piggar upp

Jag har fått en infektion i ansiktet som påverkar mig mycket. Är vansinnestrött.
Då är det gott att känna att man ändå kan gå in och fetköra en föreställning och göra det fullt ut.
Igår hade handlarna i Råå höstmöte och jag gjorde en halvtimmesföreställning där jag var väldigt närvarande och överraskade mig själv så jag blev bubblig och leva de och jag hade väldigt kul själv.
Ett toppgig som gav mersmak för både mig och publiken. Tror att jag fick dem till att komma på Thomas och min julföreställning på The Tivoli.
Gött.
Annars handlar det mesta om förberedelser för kommande gig, ångest över bilstrul och evt bilköp och en kamp för att få upp farten igen.
Och infektionen är på bättringsvägen så snart är jag igång igen...
Se upp!

Inga kommentarer: