söndag 28 oktober 2012

Tokvecka

Det är förvånansvärt tryggt inne i jobbzonen. Sex föreställningar på fem dagar gör att allt kretsar kring att uppträda och jag hamnar i ett speciellt sätt att tänka. Det är väldigt intensivt.
Torsdagskvällen på Norra Brunn var en finfin kväll. Ganska lite folk men jag hade väldigt kul och bra kontroll. En toppföreställning.
På fredagen var det fullsatt och mina publikdialoger blev inte lika bra så i andra setet körde jag bara material. Mitt andra set blev också extremt bra.
Och på lördagen uppträdde jag på ett bröllop och slog rekord i väntetid. Gjorde två set och det första var vid sjutiden och det andra vid midnatt. Nästan fem timmar!
Jag har fått oerhört mycket fin feedback och beröm på mina gig. Det är väldigt gott.
Såklart blommar min förkylning upp efter sista giget så nu är jag ordentligt knäckt! Skönt med en söndag i soffan.



Inga kommentarer: