lördag 20 december 2008

Borgholms slott

Årets sista gig blev i en fantastisk miljö. Borgholms slottsruin på Öland. Långt att köra igen, men det var det värt för Partykompaniet hade fixat till det bra när Tieto hade julfest. Jag körde en tiominutare i början och fick bra hugg och senare en fullängdare på ca 40 minuter, kanske längre, jag glömde kolla på klockan. Jag var lugn och fin och bjöd in ovanligt mycket till dialog och släppte till och med upp två killar på scen mitt i showen. Men det var så positiv och generös stämning att jag bedömde att det skulle funka, och det gjorde det.
Så det blev mycket här och nu-comedy. Igen.
Sov över på Stadshotellet i kalmar och la hela förmiddagen idag på att köra hem.
Nu: jullov! Dags att ta tag i julplaneringen. Ovanligt sent i år.


Inga kommentarer: