torsdag 4 september 2008

Kul eftermiddagsgig

Logica, ett stort konsultföretag, hade kickoff i Malmö och jag avslutade dagen. Stället de var på höll på att bygga om tekniken och det fanns bara en mygga, så jag valde att köra utan mick. Det var extremt bra akustik, så det funkade finfint.
Det är gott med en sal där man ser allas glada ansikten ock alla sitter vända mot scenen. Dessutom är alla nyktra och nyfikna på en eftermiddag, så det är bara att köra..
Jag hade hur kul som helst och körde på så att jag glömde av tiden. Skulle sluta 16.55, men 17.05 kollade jag på klockan och då hade jag kört 55 minuter. Rundade av snabbt och som tur var hade de ingen annan tid att passa. De skulle vidare på lokal och käka.
Skönt gäng och trevligt bemötande och ett gott jobb.
Helt enkelt.

Inga kommentarer: