söndag 15 maj 2011

Firad!

Igår fick jag min femtioårspresent från kompisarna och familjen. Jag hade fått besked om att stå utanför Pub Norrebro klockan nio, och det var allt jag visste. Plötsligt svängde en turistbuss upp och såklart satt Åke i guidestolen. Ombord var allihop och det var såklart en fantastisk känsla! Vilken värme! Vilken omtanke!
Brorsan och Åke hade organiserat en bussresa där alla turades om att vara guider och de hade läst på om platserna vi passerade. Det var hur roligt som helst. Vi stannade i Utvälinge och fikade på wienerlängd och skådade fågelskådare,


vi fick en guidad tur på Järnvägsmuseet i Ängelholm (väldigt bra)


och hade en gudomlig picnic i Grevie backar. Som det bullades upp!


Resan tog hela dagen och avslutades med fika på fina Tomarps kungsgård där till och med påfågeln bjöd på show.


Vilken dag! Vilka vänner!
Jag vet inte hur jag skall kunna tacka.
Tack. Jag är stolt och rörd.

Inga kommentarer: