fredag 20 maj 2011

Marknadsföreningen

Marknadsföreningen i Helsingborg har frukostmöte på fredagar och de är väldigt välbesökta. Och väldigt inspirerande. Varje gång jag är där tänker jag att jag borde gå oftare, men det funkar alldeles för sällan. Torsdagar är min vanligaste gig-dag och då är det inte lätt att ta sig upp kl 06 dagen efter.
Även om det är väldigt intressant att vara där.
Men idag hade ukuleleprojektet fått sju minuter till att göra reklam för sig och jag körde järnet och vi klockade in på sex minuter. Jag sjöng och spexade och jag tror att en del i publiken blev sugna på att börja spela ukulele. Om inte annat så blev de glada.
Dessutom fick jag tokmycket positiv feedback från folk efteråt och sämre start på dagen kan man ha.
Nu får jag anmäla mig till lite fler frukostmöten!



Inga kommentarer: