tisdag 27 september 2011

Pensionärer

Jag har nog snart varit på varenda pensionärsförening i kommunen och det är alltid lika trevligt. Nästan alltid en tacksam publik och alltid gott kaffe.
Idag var jag i Kattarp och vi hade några trevliga och trivsamma timmar tillsammans. Och det skäms jag inte en endaste liten sekund för, även om en surmagad kritiker i HD idag tyckte att sån skit skall inte komiker syssla med. Vi skall tydligen enbart ifrågasätta och tänja gränser. Herregud vad korkat!
Det sas faktiskt en hel del viktigt från min sida på scen idag, och det står jag för på alla sätt och vis.
Hursomhelst så går den krönikan inte att bemöta eftersom den innehåller så mycket ogrundad kritik och felaktigheter att diskussionen skulle handla om rena fantasifoster.
Min dag förgylldes alldeles förträffligt av det starka och positiva mötet med PRO i Kattarp i alla fall.
Och gott kaffe!
Bäst idag var dock ett öppet, varmt och givande samtal ikväll.



1 kommentar:

Fritte Fritzson sa...

Kan man läsa den där HD-krönikan nånstans?