torsdag 22 september 2011

Vilken lång dag!

Upp i ottan för att packa bilen full med ljudteknik.
Sedan ner till Lund och företaget Climat 80 som hade öppet hus och jag var konferencier och smokingen åkte på och jag intervjuade VDn och några medarbetare och så ståuppade jag lite. Allt funkade finemang.
Från Lund körde jag till Landskrona för att sätta upp mitt ljud och ljus på Citadellet. Det börjar bli för tungt för mig att släpa runt på högtalarna!
Men fint blev det.
Jag hann köra hem om och vända en timme innan det var dags att åka till Landskrona igen och EON gas som åt middag och när jag kom dit var de före i schemat (!) så det var tur jag var i mycket god tid för jag fick gå rätt upp på scen. Hann inte ens "ladda upp" men det var ändå ok. Körde ett relativt kort set på 25-30 minuter och det funkade kanon. Bra feedback efteråt. Och inte minst fick jag god mat av den ytterst samarbetsvilliga personalen med Eva i spetsen.


Proffs!
Sedan var det till att riva ner tekniken, släpa ut i bilen, köra till förrådet, lasta ur...
Trött!
Vilken lång dag!
Fjorton timmar.
Men coolt att göra två jobb på en dag...även om jag inte är tjugo längre...

Inga kommentarer: