söndag 4 september 2011

Tennisfest

Jag kunde inte vara med på andra dagen på humorfestivalen för det var dags för mig att jobba, så efter hotellfrukost och lunch på Rådhuset, tack för det, så var det dags för mig att dra mot Helsingborg. Jag hann in om och helt kort fira Olle Larsson som fyller 65 innnan jag susade vidare till Råå Värdshus där Ramlösa tennisklubb hade 40-årsjubileum. Det var bara att hoppa i smokingen och sedan var jag toastmaster för en riktigt trevlig middag med tal, lotteri och prisutdelningar. Jag intervjuade även några veteraner i klubben och det blev ett mycket lyckat inslag. Lite extra kul att samarbetet med serveringen och bandet Görans Mix fungerade så smidigt så det blev väldigt lyckat. Mot slutet av middagen körde jag en ståuppa och det gick läskigt bra, ett riktigt proffsjobb.
Efteråt var jag toktrött men stannade kvar ett litet slag och pratade med några gäster och jag till och med dansa lite.
Bra fest med gott folk.

Inga kommentarer: