fredag 18 juli 2008

Paradiset finns




Och där bor detta fantastiska gäng. De teaterimproviserar hela dagen.

Jag har haft en underbar och givande vecka på Fridhems Folkhögskola. Jag är fullständigt uppfylld av positiva intryck och ren kärlek och vänskap. Jag har kastat mig ut i de galnaste världar och improviserat om allt. Fullt blås i hjärnan och inga blockeringar.
Hela veckan avslutades genialt med pajkastningshumor. Fem liter vispgrädde mosade vi i varandras ansikten i totalt vansinniga improvisationer. Hela jag luktar sur grädde och det är galet befriande.
Stort tack till alla deltagarna som gjort min vecka till en sagolik upplevelse och all kärlek till Marvin Yxner och Robert Pukitis för lysande handledning.
Vi ses nästa år. Nu blir ni inte av med mig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Snabba puckar! :-)
Sitter på tåget och passar på att kolla in gruppfotona från både stand-up-kursen och teater-impron. Tack för två härliga veckor! Ses och hörs!

Martin Svensson sa...

Johan, om du har några bilder från antingen standupen eller teaterimpron så får du mer än gärna skicka dem. Och tack själv. Det var magiskt kul.

Anonym sa...

...kan bara instämma med föregående talare! En helt fantastisk vecka! :o)
Ser även fram emot att se er på någon stand-up-scen i framtiden!
(eller kanske en improv-scen...)

Anonym sa...

Japp, skoj var det! Har många roliga bilder, men just nu vägrar, photoshop att samarbeta med mig. Gruppbilden i min kamera är helt kräjsi! Likaså många pajkastningsbilder.
Lovar att mejla några senare.
/Petra som inte orkar logga in men som också har en blogg... http://ilbecka.blogspot.com

Anonym sa...

Visst finns paradiset! Där kan man även dansa Afrikanska danser vilket jag gjorde, samtidigt som jag fick njuta av fantastiska människor i teaterimprovisationer. Stort tack för hjälp till många befriande skratt samtidigt som jag lärde mycket ommimik och teater utan rekvisita. Tack för en glädjefylld och magisk vecka och för att ni kom och tittade påvårt "flängande". Hälsn. Annemo Elofsson.