måndag 27 juli 2009

Ann W och jag...

...gjorde en finfin och proffsig föreställning på Helsingborgsfestivalen och jag noterar att:
-scenen, ljuset och ljudet var bättre än någonsin i tältet i Stadsparken.
-trots att det varit väldigt sparsamt med reklam för just standupen så kom det väldigt mycket folk. Fullpackat i tältet och minst femdubbla rader utanför. Publikrekord för tältet under festivalen? Tror det. Kanske dags för festivalen att inse standupens dragningskraft och ge mer tid och plats.
-vi skulle köra 50 minuter tillsammans och klockade in på 48 minuter.
-jag var bra.
-Ann var bra.
-MITT NYA MATERIAL FUNKAR VÄLDIGT BRA! Gott.

Nästa standup: Hembygdsparken i Ängelholm på onsdag (om jag inte får hoppa in för en förkyld Ann W på Ribban i Malmö på tisdag).

2 kommentarer:

Fritte Fritzson sa...

Roligt! Synd att du inte är med på Tivoli på onsdag. Men du kanske kommer ner på en öl efter?

Martin Svensson sa...

Jag är och jobbar i Ängelholm. Vet inte hur länge det varar, men det blir nog tight. Ni har en grym lineup i alla fall. Det har varit väldigt bra kvällar hittills, så onsdag blir inget undantag. Kick ass.