torsdag 30 juli 2009

Ängelholm igår

I Hembygdsparken i Ängelholm var det Pang i Parken och artister var Mats Ronander, några lokala artister och jag. Jag körde två set på 15 minuter och det andra setet var efter Ronander. Inte ett idealläge precis, men jag är stabil som ett granitblock nu och körde på och fick med mig publiken. Det var lite för glest i publikleden för att det skulle bli en riktig hit, men det blev helt OK.
För övrigt levererade Ronander såklart. Tight som en damstrumpa.
Arrangören hade ett oerhört flyt med vädret. Det var uppehåll under hela showen och började regna fem sekunder efter att showen var slut!
Efteråt körde jag till Helsingborg och kom precis efter att standupen på The Tivoli var slut men jag hann i alla fall hälsa på alla komikerna.
Nu: planera badrumsrenovering.


Inga kommentarer: