fredag 17 juli 2009

Teaterimprovisation

Jag har varit en vecka på Fridhem i Svalöv. Denna vecka var jag inte kursledare utan elev. Det är sjukt skönt att bara vara deltagare och bli ompysslad och ha det kul. Jag har skrattat och lekt och träffat underbart intressanta människor. Det är mycket mat och oerhört socialt och vansinnigt roligt. Marvin Yxner och Robert Pukitis leder kuren och det gör de på ett imponerande välorganiserat och genompedagogiskt sätt.

Herrejeesus så många roliga repliker jag hört under veckan. Och herrejeeesus vad konstiga associationsbanor det finns i min hjärna.

Och så skönt det är att vara ansvarsfri. En hel vecka. Rekommenderas!










Improsalen
Robert
Marvin
Hela kursen avslutas med pajkastnings-humor...
....och jag föddes, på nytt.

1 kommentar:

Susanna sa...

En vacker födelse, och en kul vecka. :)