söndag 20 mars 2011

Edenberga i lördags

Innebandyklubben Puma fixade standupkväll på bygdegården och Göran E var konferencier och jag var support och P Wahlbeck huvudakt.
Ca 100 pers, blandad publik, lite oroligt i lokalen, speciellt i första akten. Alla tre hade det lite svajjigt men allt som allt får man säga att det var en rolig kväll.
Själv kan jag inte vara helt nöjd, jag var för forcerad och lät mig dessutom påverkas av att det var ordentligt stökigt i publiken bitvis, men min höga lägstanivå räddade mig. Göran och jag avslutade med BosseochLeif till ukulele och den satt finfint.
Kvällens behållning var annars dels att träffa de trevliga arrangörerna och dels att Peter valde att köra mitt tatueringsmaterial, som jag inte kört, från scenen, dock utan att få med poängen, med kommentaren att "det är det absolut roligaste tatueringsmaterial som nån har". Jag hann få upp telefonen och filma men jag får inte upp klippet här på bloggen. Kanske i morgon...

Inga kommentarer: