onsdag 16 mars 2011

Jobba, äntligen!

Idag var det verkligen upp på hästen igen.
Först möte på mitt kontor om ukulelevärldsrekordförsöket i sommar, inkluderat intervju med TV4, och sedan lite kontorsjobb och sedan körde jag till Örenäs slott och satte upp min ljudanläggning och sedan tillbaka till The Tivoli för att se första akten där bland annat Jörgen Sjöberg var utmärkt konferencier och sedan tillbaka till Örenäs för att roa hundra chefer från primärvården och det var hejdundrande kul på min ära.
Jag körde en fullängdsshow med bra kontakt hela vägen och fick skön respons och det blev extranummer och en extra inklappning till och efteråt fick jag tokfin feedback och många berömmande ord. Sånt är viktigt och det värmer verkligen.
Efteråt körde jag och hämtade Jörgen S som nu sover över i, och därmed inviger, mitt nya gästrum.
Bra dag med mycket jobb.
Och i morgon blir det ännu mer jobb, typ tolv timmar. Uppe på hästen var det!



Inga kommentarer: