onsdag 2 mars 2011

Säsongspremiär

Jag fattar inte varför inte fler hade pallrat sig till The Tivoli ikväll. Extra billigt biljettpris och bra komiker och ändå kom bara lite över tjugo personer. Nästan genant.
Men vi levererade en kanonbra show ändå med sex komiker, samtliga kvinnor, och med mig som konferencier. Så de som kom fick verkligen valuta för pengarna.
Alla komiker gjorde bra insatser och ingen föll igenom. Bra jobbat av Elin, Petrina, Lena, Tina, Malin och Ann.
Publiken stöttade bra utan att vara överdrivet snälla. Jag tycker att det var en riktigt bra föreställning. Proffsbra.
Själv svajade jag betänkligt och det märks att jag kör på ångorna. Ibland tappar jag fokus och jag trasslade till det för mig flera gånger. Men jag lutade mig mot beprövat material och gott publikprat så jag tror inte att det märktes så mycket utåt.
I morgon har jag en heldag med mycket bilkörning och två gig, i Lund och Göteborg.
Längtar efter stabilitet igen!




Inga kommentarer: