torsdag 4 augusti 2011

Fridhem del 2

Kvällens föreställning blev ungefär som jag trodde. Publiken är väldigt stöttande och därigenom kan man nästan räkna ut vilka som skall få hugg och inte. Vissa gjorde över förväntan och andra fick det jobbigt, men som helhet får laget godkänt.


Gruppen har varit väldigt spretig och vissa har passat perfekt på steg 2 medan andra hade haft mer nytta av steg 1. Nu blev kursen något mittimellan. Och då får det vara så och det är okej.
Annars är det tokmysigt på Fridhem och man vill bara umgås med alla hela tiden, dygnet runt.
Dessutom är det härliga kvällar och Emil Jensen hade bejublad show ikväll.


Var den nån som sa vuxendagis?
Jag kommer tillbaka och nästa år skall jag bara ha steg 1 och så skall jag gå på teaterimpro.
Så blir det.
Tror jag...

Inga kommentarer: