onsdag 31 augusti 2011

Repetera med mera

Idag var jag i Strömsnäsbruk och träffade hela Tre Flugor och vi repade igenom vår föreställning som vi skall köra på Hillesgården den 7e. Det blir en jäkligt bra föreställning och kanske, kanske vår sista. Någonsin.
Under repetitionen stod jag och häpnade över en del nummer och texter som jag menar är världsklass. Några orginalidéer är geniala och vissa textrader är väldigt, väldigt smarta med sjukt bra rim.
Någonstans är det sorgligt att inte fler fått se showen, men så är det nu. Så är det.
En bra repetition var det i alla fall.
På fredag skall jag hjälpa till som konferencier på Lunds Humorfestival och på lördag skall jag vara toastmaster på en tennisklubb som har jubileum och på söndag skall jag gå en workshop i standup i Malmö.
Men innan dess är det först standup och lite sång på en pensionärsförening i morgon eftermiddag och på kvällen skall jag roa kirurgkliniken i Malmö och Lund.
Jag har några intensiva dagar framför mig.
Jobba, jobba, joooobba!

Inga kommentarer: