tisdag 9 augusti 2011

Rent mjöl...

Jag räknar höstsäsongen från augusti och igår var första jobbet för Höst 2011.
Finax gör mjöl och müsli och igår invigde de en ny müslimaskin och sedan blev det middag i ett partytält och till kaffet kom jag och skojade. Eventbolaget hade fixat allt så det var bara att köra. Jag hade förberett mig ordentligt och vissa av de sakerna satt fint och framförallt funkade publikpratet väldigt effektivt. Jag körde en lång föreställning och hade en tydlig dipp mitt i. Jag kunde ändå fånga upp det och efteråt var det många positiva kommentarer. Själv är jag inte helt nöjd, jag skall inte ha en sån dip, men jag blev störd av en maskin som bullrade mycket och jag tror att ljudet inte nådde ut helt då.
Det var i alla fall bra stämning och glada miner och chefen var nöjd och höstsäsongen är igång...




Inga kommentarer: