fredag 24 februari 2012

Rubys i Göteborg

För att göra en lång historia någorlunda kort så var jag konferencier på Rubys i Göteborg igår och min insats på scen var medioker, men ändå godkänd, tack för hög lägstanivå, så jag fick inte rummet att rocka som jag vill och kan. Lokalen är svårjobbad för konferenciern för man når bara de som sitter närmast och just igår skulle man behövt bearbeta de som satt längre bak. Det stressade mig lite så det blev en sån gång när det mesta studsar snett och man (jag alltså) liksom ser det hela lite från sidan och inte är mitt i. Om nån fattar vad jag menar.
Det var komikertätt på Rubys för både Ove Haugen och Al Pitcher kom och hälsade på och eftersnacket i logen var världsklass med bra analyser av comedy. Lasse Karlsson och Kristoffer Appelqvist har ju sjukt mycket erfarenhet och hela samtalet mellan oss fem var av Talking Funny-kvalitet. Generöst och insatt.
Proffs.

Inga kommentarer: