torsdag 23 februari 2012

Vilken dag!

Började med Lunchbeat på The Tivoli. Hundra pers som dansar i en timme. Varmt och svettigt och mycket energi. Måste gå nästa gång också! Det är riktigt kul, även om jag kände mig lite låg i början. Men energin kom efter hand.


Raffe var DJ.


Och sedan for jag till Grevie där Hasse Kvinnaböske Andersson lockat 300 personer till Skivor till Kaffet. En och en halv timmes musikquiz för en vuxen, läs äldre, publik. Jag var hemlig gäst och det gick jättebra. Jag var rolig, men förkyld, och tappade rösten mot slutet.
Och så märkligt att just idag var det en hel busslast från Ljungbyhed! Grannar och kompisars föräldrar och...
Hur konstigt som helst.
Hasse är en härlig människa och hela arrangemanget andades värme och mänsklighet. Fint.


Korten backstage i Grevieparken går inte av för hackor. En traktor?


Frestande?


Och sedan körde jag till Göteborg och Rubys.
Men det blir ett annat inlägg.

Inga kommentarer: