fredag 7 november 2008

MACK

Vilken fantastisk publik! Det är något helt speciellt med MACK. Det är så galet bra hela vägen! Alain och hans personal som är så mysiga. MACKarna som verkligen brinner för sin klubb. Och fullsatt. Alltid.
Och alltid är det en generös stämning. Folk vill ha kul! Nyktert. Lyssnande. Jag fattar inte hur MACK lyckas hitta alla dessa goa människor.
Jag körde 30 min (exakt, jag filmade och det blev 30 min 5 sek) och hade jätteroligt. Var kanske något forcerad emellanåt och pratade för fort, men jag höll mig borta från svordomarna. (Mitt nuvarande projekt: jag måste dra ner på tempot, njuta mer, svära mindre.)
Avslutade med Bosse o Leif och den högg verkligen. Många snälla klappar på axlarna efteråt.
Eric Andersson utmärkte sig som mycket stabil och bra konferencier, fyra rookies gjorde finfina insatser, Oredsson avslutade kvällen med klass.
En riktigt galet bra kväll som avslutades på en av europas sunkigaste grillbarer. Priffes eller vad fanken den heter. Kul kontrast till mysiga La Couronne.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Stippes! För bövelen... :)

Anonym sa...

Fast om man vill kan man ju spela priffe på Stippes. http://www.kortspel.net/priffe.htm
så då kan ju stället vad det lider kanske kvala in som både och?

Anonym sa...

Mats Andersson hade redan varit här - STIPPES - ditt ålarens!

Många snygga kavajer har fått sin sista smörjelse med hamburgerdressing här på natten...